نکات مهم در طراحی غرفه های نمایشگاهی

نکات مهم در طراحی غرفه های نمایشگاهی

نمایشگاه یکی از بهترین فرصت ها برای نمایش، معرفی و عرضه محصولات می باشد. یکی از نکات مهم وجود غرفه های کاربرپسند است

که نظر بازدید کنندگان را به خود جلب کند و با یک طراحی غرفه نمایشگاهی و در نهایت موجب رضایتمندی آن ها شود. غرفه آرایی اگر به بهترین نحو اجرا شود، آرامش و حس خوب در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

حس آرامش در طراحی

در فروشگاه ها و غرفه های شلوغ که از دکوراسیون فروشگاهی استفاده نمی کنند ممکن است محصولات زیادی با تنوع بالا در فضایی کوچک و فشرده قرار گرفته باشد، بازدید کننده دچار سردرگمی خواهد شد و نهایتا ممکن است کالای مورد نظر خود را نیابد و یا ممکن است پس از یافتن آن در تصمیم گیری برای خرید آن دچار شک شود. در حالی که یک غرفه با جدیدترین طراحی دکوراسیون فروشگاهی حرفه ای و با قیمت و هزینه مناسب به همراه تجهیزات دکوراسیون فروشگاهی نه تنها می تواند از تمام فضای محیط خود استفاده نماید بلکه اجناس بیشتری را در معرض دید مشتریان قرار می دهد و آرامش بیشتری نیز به بازدید کننده می دهد.

بکارگیری رنگ های تیره و گرم

استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون جذابیت بسیاری به غرفه خواهد داد. طراحی غرفه با رنگ های گرم نیز به زیبایی و جذابیت آن می افزاید. البته باید توجه داشت که استفاده نادرست از رنگ های تیره و گرم مانع دیده شدن محصولات شما نشوند. شناختن قوانین مربوط به رنگ ها و هماهنگی بین رنگ ها تاثیر بسزایی در زیبایی غرفه نمایشگاهی خواهد داشت. ترکیب مناسب رنگ ها را می توانید متناسب با نوع فعالیت و یا برند خود به کار ببرید. همینطور می توانید برای جدا کردن غرفه خود از مسیرهای ارتباطی از دیوارهای مشبک استفاده کنید. این دیوارها هم باعث جدایی غرفه ها از یکدیگر و هم باعث زیبایی غرفه شما خواهد شد.

محصولات یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی غرفه

شما می توانید با استفاده از محصولات خود و یا کالاهایی که برای عرضه و نمایش در غرفه نمایشگاهی در نظر گرفته اید غرفه خود را طراحی نمایید. (هم زیبایی و هم کار خود را معرفی کرده اید). با استفاده از محصولات در دکوراسیون غرفه نمایشگاهی، کالای خود را به بهترین شیوه به نمایش می گذارید. شرکت های معتبری از این شیوه برای طراحی دکوراسیون خود استفاده نموده اند.

مزایای طراحی مناسب غرفه نمایشگاهی

اگر غرفه نمایشگاهی طراحی خوبی داشته باشد موجب:

  • جذب بازدید کننده بیشتر
  • بیان هویت شرکت و افزایش اعتسبار آن
  • بهینه شدن فضایی مورد استفاده

نکات اجرایی در غرفه های نمایشگاهی با مساحت کوچک

  • اگر در غرفه نمایشگاهی خود فضای نسبتا کمی را در اختیار هست باید کمتر از قفسه ها استفاده شود تا مانع عبور و مرور بازدید کنندگان شما نشود. می توان بیشتر محصولات را به گونه ای بر روی دیوارها به نمایش بگذارید و همچنین طرح های بسیار خلاقانه ای نیز برای کف سازی و راهنمایی بازدیدکنندگان وجود دارد که می توان از آنها استفاده نمود.
  • استفاده از یک LCD به جای یک پوستر دیواری راه حلی است که می توان به جای این که یک تصویر ثابت را روی دیوار نصب کنید از LCD برای نمایش چندین پوستر بهره ببرید.
  • استفاده از کمد به جای انبار در غرفه های نمایشگاهی
  • استفاده از نیمکت های از پیش ساخته شده که متناسب با فضای غرفه طراحی شده باشد راهکار مناسبی برای استفاده به جای صندلی های معمولی است.
  • نورپردازی زیبا و مناسب برای مطرح کردن قسمت های خاصی از غرفه حائز اهمیت است. استفاده از المان های نوری و هالوژن ها می تواند نورپردازی و سایه روشن زیبایی را در غرفه داشته باشد.
  • کاربرد مناسب رنگ و استفاده صحیح از ترکیب رنگ ها متناسب با نوع فعالیت نیز می تواند به بهترین شکل فضای کوچک غرفه نمایشگاهی را برای معرفی محصول به نمایش بگذارد و باعث جذب بازدید کنندگان شود.

 

 

  • پیج اینستاگرام کلیک سازه

تماس باما

تلفن : 02122919410

 واحد فروش صمدی : 02122250857

09376302384
09192671785

آدرس : میرداماد خیابان عبدالله انوار (شنگرف ) بن بست اول پلاک 3 واحد 4

درباره ما

گروه اکسپوتک کلیک سازه با هدف معرفی و ارائه سازه های مدرن نمایشگاهی سبک و نوآورانه مطابق با استانداردهای بین المللی دنیا، از سال 1390 فعایت خود را آغاز نمود.

تیم خلاق و مجری کلیک سازه متشکل از فعالان بخش معماری، عمران، طراحی ومکانیک می‌باشد که این تنوع تخصص و امکانات، شرایط طراحی و پیاده سازی غرفه های نمایشگاهی را نسبت به سایر فعالان این بخش، به مراتب متمایز و پرسرعت تر کرده است. ادامه مطلب

 

Search